Έχουν περάσει ακριβώς 9 χρόνια από την στιγμή που την πρωτογνωρίσαμε, ως ένα από τα πρώτα -και πιο καυτά- εξώφυλλα του Maxim, την εποχή που μόλις είχε επιστρέψει από τις ΗΠΑ και δούλευε στα Κρυφά Μονοπάτια του Μανουσάκη και ως ραδιοφωνική παραγωγός. Και από τότε ποτέ δεν έπαψε να είναι κάπου στο προσκήνιο. Στην αρχή με τις εξαίσιες γυμνές της φωτογραφήσεις. Στη συνέχεια με τη σχέση της, τον γάμο της και το παιδί της. Το πιο παράδοξο; Αυτή τη στιγμή είναι πιο κορμάρα από ποτέ. Αλλά εξίσου ξηγημένη.
‘Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Είναι σαν να άλλαξα μετά τη γέννα. Και σωματικά και στο πρόσωπο, όπου απέκτησα πιο έντονες γωνίες. Είναι σαν να με ξεζούμισαν και μου έφυγαν τα πρηξίματα και τα μαγουλάκια. Ήμουν, φαίνεται, πιο μπουμπου πριν’
Έχοντας το προνόμιο να την έχω γνωρίσει σχεδόν από την πρώτη στιγμή που πάτησε ξανά -λόγω ληγμένης βίζας- σε ελληνικό έδαφος, 23 ετών και με το Αμερικάνικό της όνειρο βιαίως τερματισμένο, δεν μπορώ να είμαι ιδιαίτερα αντικειμενικός μαζί της.
”Πρωτοπήγα Αμερική για σπουδές TV broadcasting (και μετά υποκριτικής) στα 18 μου. Έμεινα εκεί συνολικά 5 χρόνια. Όταν αναγκάστηκα να γυρίσω ήμουν σε κατάσταση υστερίας. Επί ένα μήνα έκλαιγα συνέχεια. Σκέψου ότι είχαν αρχίσει να μου πέφτουν τα μαλλιά. Κάποια στιγμή είπα στον εαυτό μου ‘Σύνελθε, συμβιβάσου και ξεκίνα να φτιάχνεις ένα υπόβαθρο εδώ μέχρι να ξαναφύγεις”
Και αυτό γιατί από την πρώτη στιγμή μου έκανε εντύπωση ο συνδυασμός ευγένειας, καλών τρόπων, χιούμορ και, ταυτόχρονα, λιμανίσιου τσαμπουκά που έβγαζε η Μαρία από κοντά.
Επίσης το γεγονός ότι, σε αντίθεση με τις 9 στις 10 σέξι που υπάρχουν εκεί έξω, η Κορινθίου ήταν απολύτως συνειδητοποιημένη για την αναγκαιότητα του να γίνει, στην αρχή, γνωστή πιο άμεσα χρησιμοποιώντας το μεγάλο της όπλο. Δηλαδή το υπέροχο πρόσωπό της (σ.σ. Όσο καιρό ήταν στην Αμερική την πέρναγαν για Λατινοαμερικάνα), το υπέροχο στήθος της και γενικότερα τις καμπύλες της. Οι οποίες, ωστόσο, εκείνη την περίοδο το είχαν ανάγκη το Photoshop τους.
‘Είμαι της θεωρίας ότι την τύχη σου τη φτιάχνεις. Και συνεχίζω να θέλω να φύγω, πλέον οικογενειακώς, στην Αμερική, αλλά δεν είναι εύκολο. Επίσης δεν έχω ψευδαισθήσεις. Ξέρω ότι, στην ηλικία μου, είμαι στο όριο. Ή φεύγω τώρα και κάνω κάτι ή μετά δεν θα μπορώ’
Με άλλα λόγια η Μαρία, γόνος καλής οικογενείας και γενικότερα κορίτσι με επίπεδο, ποτέ δεν κλάφτηκε σε καμία από τις φωτογραφήσεις που της λάνσαραν την καριέρα. Ήταν ξεκάθαρη από πριν στο το είναι διατεθειμένη να κάνει. Και απλώς το έκανε. Με συνέπεια και sex appeal που ένας ‘παλιά καραβάνα’ φωτογράφος μου είχε χαρακτηριστικά πει ότι είχε να συναντήσει από την εποχή της Βάνας.
Αντιθέτως στις συνεντεύξεις, σου έβγαζε την ψυχή. Ναι, κανονικά με το τσιγκέλι. Κυρίως γιατί δεν καταδεχόταν να σου σερβίρει on the record σέξι ατάκες για να σε ευχαριστήσει. Και αυτό παρότι το σέξι ήταν κάτι που είχε το αίμα της. Μέχρι που της είχαν προτείνει, τον καιρό που ζούσε στο Λος Άντζελες, να κάνει πορνό.
‘Το πορνό ήταν κάτι που δεν με ενδιέφερε καθόλου. Τον τελευταίο χρόνο που ήμουν στην Αμερική είχα στείλει πολλά βιογραφικά. Προφανώς, κάποια πήγαν σε λάθος χέρια, κι έτσι μου έγιναν λάθος προτάσεις’
Και φαντάσου ότι δεν είχαν καν δει τη λεσβιακή της σκηνή με την -μετέπειτα καλόγρια-Ναταλία Λιονάκη στο άκρως καλοκαιρινό ερωτικό θρίλερ Deep End. Ή γενικότερα τις ερωτικές της σκηνές στις οποίες μόνο ξενέρωτη δεν την λες.
Το γεγονός, λοιπόν, ότι στα θέματα γυμνού είχε εντελώς αμερικάνικη ‘it’s part of my job’ νοοτροπία, είναι ένα από τα πράγματα που μας έκαναν να την βάλουμε στο Hall of Femme μας. Παρότι είναι μόλις 33 ετών.
Το άλλο είναι ότι το κορίτσι διαθέτει αυτογνωσία. Κάτι ακόμη που δεν περιμένεις απαραίτητα να βρεις σε μια ωραία γυναίκα.
Ενώ επίσης, σε προσωπικό επίπεδο, εκτιμώ και τις επιδόσεις της στο instagram στο οποίο είναι ιδιαιτέρως ταλαντούχα. Κάτι όχι απρόσμενο όταν γνωρίζεις ότι η φωτογραφία είναι ένα μεγάλο χόμπι της που δεν θα την χάλαγε να γίνει και κανονική δουλειά.
Και δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ πολύ θα ήθελα να δω κάποια καινούργια και προικισμένη, τύπου Πηνελόπη Πλάκα, να αφήνεται στις φωτογραφικές ορέξεις της Μαρίας.
Όπως και να έχει αυτή η χρονιά είναι ιδιαιτέρως καλή για εκείνη. Λίγο το σίριαλ, λίγο η ραδιοφωνική της εκπομπή, λίγο το θεατρικό στο οποίο πρωταγωνιστεί και είναι για άλλη μια φορά σούπερ απασχολημένη. Έχει έρθει στα ίσα της.
Το μόνο που με στεναχωρεί είναι ότι οι σέξι φωτογραφήσεις είναι για εκείνη κάτι που ανήκει στο παρελθόν. Εκτός και αν η πρόταση έρθει από την άλλη όχθη του Ατλαντικού. Τότε και μόνο τότε η Κορινθίου θα πάψει να είναι μάνα και σύζυγος (και μάλιστα τόσο ερωτευμένη που μιλάει συνεχώς για τον σύντροφό της όπου σταθεί και όπου βρεθεί) και θα βγάλει και πάλι το αγρίμι από μέσα της.
Εκείνο που κοίταζε το φακό του φωτογράφου και τον έκανε να λιώνει. Εκείνο που σου χαμογελούσε πονηρά ενώ σου έλεγε να σοβαρευτείς και να σταματήσεις να ρωτάς ηλίθιες ερωτήσεις. Εκείνο που έκανε κάποτε τους πάντες -γραφικούς και μη- να την συγκρίνουν με την Μπάρμπα και την Μπελούτσι.
oneman.gr