ΑΡΧΙΜ. ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΦΙΛΩΤΑ
Σε όλο αυτό το εκκλησιαστικό ανακάτεμα που προέκυψε με τον Οικουμενισμό όλοι φέρουν ευθύνη αλλά σε διαφορετικό βαθμό. Πρωτίστως εξαιτίας ο αιρεσιάρχης Βαρθολομαίος, δευτερευόντως οι επίσκοποι που δεν παίρνουν θέση ούτε λόγῳ ούτε έργῳ με αποτείχιση, και στην συνέχεια οι ιερείς και οι μοναχοί που δεν δημιουργούν τις προϋποθέσεις εκείνες που χρειάζονται για να συγκληθεί -εξ αιτίας σκανδαλισμού των συνειδητοποιημένων πιστών για θέμα πίστεως και αντικανονικών ενεργειών με τις οποίες κουκουλώνεται η παναίρεσις- Σύνοδος ορθοδόξων Ιεραρχών που θα καταδικάσει τον Οικουμενισμό. Ευθύνη πολύ μικρότερη, όχι όμως αμελητέα, φέρουν και οι όποιοι αποτειχισμένοι είτε πατέρες, είτε ιστολόγια είτε πρόσωπα ανακατώστρες που παραπληροφορούν ψευδόμενοι ΈΝΕΚΕΝ σκοπιμότητας! Από την αρχή έδειξα τόσα ξεκάθαρα τις θέσεις μου στην αποτείχιση και νομίζω δεν μπορούν να το αμφισβητήσουν ακόμη και οι μεγαλύτεροι εχθροί μου, οι οποίοι όμως προέκυψαν, διότι ακριβώς δεν συμβιβάστηκα μαζί τους. Και δεν συμβιβάστηκα όπως γνωρίζετε με κανέναν! Όλους τους αγαπώ, ενδεχομένως να στεναχώρησα και κάποιους αλλά δεν θα δεχτώ την ανθρώπινη πλανεμένη λογική όταν διαπιστώνω ότι δεν κινούνται σωστά και θεάρεστα όπως οι άγιοι Πατέρες.
Ταχθήκαμε εξ αρχής υπέρ του παλαιού, πιο σωστά του πατρίου εορτολογίου,όπως κανονικά θα πρέπει να το ονομάζουμε και όχι υποτιμητικά παλαιό! Ο λόγος απλός και αυτονόητος το αιωνόβιο αυτό σχίσμα νεοημερολογητών και παλαιοημερολογητών πρέπει να τελειώσει. Μήπως αμαρτάνουμε επειδή δεν θέλουμε να διαιωνίζεται το σχίσμα μέσα στην Εκκλησία; Ένα το κρατούμενο! Υπάρχει η αίρεση του Οικουμενισμού για της οποίας την επικράτηση θεσπίσθηκε το νεό. Κάνω λάθος; Δύο τα κρατούμενα! Έγινε η ψευτοσύνοδος στο Κολυμβάρι και αναγνωρίσθηκαν οι αιρέσεις ως Εκκλησίες. Μπορούμε μόνοι μας χωρίς να ενωθούμε όλοι οι Ορθόδοξοι που δεν θέλουμε τον Οικουμενισμό να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά την αίρεση; Τρία! Δεν γίναμε στο νέο ημερολόγιο οι αποτειχισμένοι περισσότερες παρατάξεις από το Πάτριο; Τέσσερα! Διαφέρουμε σε δογματικά ζητήματα από τους πιστούς του πατρίου; Πέντε τα κρατούμενα! Αφού όλοι θέλουν να διαιρούν και να διαιρούνται είναι κακό, κάποιος να αγωνίζεται να ενωθεί και να ενώσει; ΟΧΙ! Εξι. Όταν λέμε παλαιό ημερολόγιο και Γ.Ο.Χ εννοούμε το ίδιο;ΟΧΙ! Επτά. Όταν κάποιον του παλαιού ημερολογίου δεν τον έχουν κοινωνικό οι Γ.Ο.Χ, επειδή κοινωνεί και με τους πιστούς του νέου ημερολογίου για τον λόγο ότι δεν δέχεται ως άκυρα τα μυστήρια τους, αυτός είναι Γ.Ο.Χ παράταξη; ΟΧΙ! Οκτώ. ‘Οταν κάνουμε αποτείχιση κάνουμε αποτείχιση αυτοκτονίας, χωρίς προοπτική αποκατάστασης της εκκλησιαστικής τάξης; Εννέα! Όταν αγωνιζόμαστε για να βρεί τον δρόμο της η αποτείχιση είμαστε πλανεμένοι; Δέκα!
Όταν γνωρίζουμε ότι κάποια πράγματα δεν θα βρουν λύση αλλά θα επιδεινωθούν πρέπει να περιμένουμε σε κατάσταση Νιρβάνας; Αυτό είναι κισμετισμός(kismetismoς από το kismet) δεν είναι χριστιανισμός! Αν ο επίσκοπος εκάστης Μητροπόλεως θέλει να δώσει λύση μπορεί, φτάνει να στηριχθεί στον Θεό και δεύτερον να μην τον κάνουν ότι θέλουν αυτοί που είναι γύρω του. Τί πρέπει εμείς να κάνουμε να αλλαξοπιστήσουμε για να τα έχει καλά ο κάθε επίσκοπος με τον Βαρθολομαίο ή θα πρέπει να αρχίσουμε να κλαψουρίζουμε για την διακοπή μισθοδοσίας και για το ότι χάνουμε το μοναστήρι μας, στο οποίο είμαστε οι κτήτορες; Και ενώ έχουμε διακοπή μισθοδοσίας πληρώνουμε τα δάνειά του με πολύ δυσκολία από χρήματα πραγματικών φίλων που έδειξαν τέτοια ανωτερότητα που δεν έχουν οι επίσκοποί μας;
Καθένας είναι υπεύθυνος για ότι λέγει, γράφει και κάνει. Εμείς σύμφωνα με την συνείδησή μας βρήκαμε πλέον πνευματικό εκ του πατρίου. Αναογισθείτε όμως εσείς οι μνημονευτές, οι οικονομιστές και τρικαμηνικοί γιατί! Μήπως αμαρτάνουμε που εξομολογούμαστε; Όταν ο πνευματικός δεν έχει εκείνες τις ανόητες απαιτήσεις ορισμένων ζηλωτών να ξαναμυρωθούμε ή να τον μνημονεύουμε υποχρεωτικά ή να δεχόμαστε μόνο πιστούς εκ του παλαιού, όταν μαλιστα γνωρίζουμε ότι έχει αγία ζωή και άγιο γέροντα και δεν είναι απ ‘ αυτούς που όταν παίρνουν παρουσίες να φωνάζει «παρούσα» αμαρτήσαμε που τον κάναμε γέροντα; Όλοι αυτοί που φωνασκούν κάνουν ζημιά μεγάλη και το έλεγα από την αρχή. Καλύτερα παλαιοημερολογήτη πνευματικό παρά οικονομιστή ή μνημονευτή ή ζουρλό με συγχωρείτε!
Όσοι θέλετε ακολουθείτε! Κλείστε όμως τα στοματάκια σας και κάντε προσευχή με πόνο και μετάνοια. Όσοι θέλετε να δημιουργείτε φασαρίες στις συνάξεις που προΐσταμαι θα είμαι αμείλικτος. Είμαι επιεικής στον αμαρτωλό αλλά στον συκοφάντη, στον διαστροφέα της αλήθειας είμαι ξίφος κοφτερό. Όσοι θέλετε να επιστρέψετε ελάτε! Ευλογία για τους Οικουμενιστές αγιορείτες στο Όρος όπου σας σκανδαλίζουν δεν θα σας δώσω να πάτε μέχρι να αποκατασταθεί η Ορθοδοξία. Όσοι θέλετε να φύγετε μην ψάχνετε προφάσεις να μαλώσετε μπορείτε πιο εύκολα, απλά, να απομακρυνθείτε! Δεν έχω όμως την ευθύνη καμμίας ψυχής που θα χαθεί. Όσοι θέλετε να μείνετε πιαστείτε από την προσευχή, λίγα λόγια, πονεμένη καρδιά και ταπεινό φρόνημα. Και μην ξεχνάτε κάνω και εγώ λάθη. Όμως την ώρα της μάχης δεν ασχολούμε με τα κουμπιά στα μανίκια των στρατιωτών αν είναι κομμένα ή ξεκούμπωτα, δεν ασχολούμε με τις βλακίες ορισμένων γυναικαρίων, βλέπω την έκβαση της μάχης. Πρέπει να έχω ανοιχτά τα αυτιά μου στα άνωθεν κελεύσματα και όχι στα ιστολόγια και εκείνους που δεν αναγνωρίζουν την αγιότητητα του Γέροντος Παϊσίου. Φτάνει έως εδώ, άκουσα και το ευχαριστώ!
Όπως είπα το ξαναλέω αδειάστε τις εκκλησίες του νέου γεμίστε τις εκκλησίες των παλαιοημερολογιτών εκείνων που δεν έχουν άρρωστες απαιτήσεις. Δεν περιμένουμε τίποτα πλέον από το νεό ίσως στο παλαιό να γίνει κάτι διότι θα έχουμε την ευλογία του Θεού. Αυτοί στο νέο όλοι μαζί τελικά: οικουμενιστές, μνημονευτές, οικονομιστές και ζουρλωτές θα καταλήξουν στην πλάνη του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ!