- Συνελήφθη από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καστοριάς, σε περιοχή της Ημαθίας, 37χρονος αλλοδαπός ως φυσικός αυτουργός αρπαγής 41χρονου ημεδαπού
- Συλλήψεις για ναρκωτικά στην πόλη της Πτολεμαΐδας
- Κοινή ειδική δράση της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης και των Τμημάτων Τροχαίας Καστοριάς και Κοζάνης το τελευταίο τετραήμερο για την αντιμετώπιση του φαινομένου της υποκλοπής μεταφορικού έργου και για την Πρόληψη των Τροχαίων Ατυχημάτων στη Δυτική Μακεδονία
- Μήνυμα του Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή Δυτικής Μακεδονίας, Ταξίαρχου κ. Κωνσταντίνου Σπανούδη για τις εορτές των Χριστουγέννων
«Το νερό ως αγαθό και όχι ως προϊόν εκμετάλλευσης»
Είμαι σίγουρος ότι όλοι έχουμε ακούσει ότι το νερό είναι ζωή, είναι πηγή ζωής, είναι η ίδια μας η ζωή αφού ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του κυτταρικού μας ιστού αποτελείται από νερό.
Το νερό εδόθη με αφθονία στον άνθρωπο από τους Δημιουργούς
του πλανήτη και το νερό είναι ένας ανανεούμενος φυσικός πόρος και άρα το παραμύθι της λειψυδρίας που κάποιοι διαδίδουν δεν στέκει γιατί στον πλανήτη όλα κάνουν κύκλο για την εύρυθμη λειτουργία του και συντήρηση του. Ο άνθρωπος πρέπει να σέβεται αυτό το θείο δώρο, πρέπει να σέβεται απόλυτα τα ποτάμια,τις λίμνες, τις πηγές, τα ρυάκια, τις θάλασσες να μην τα μολύνει και να ενεργεί όπως φροντίζει να μην μολύνεται ο εαυτός του.
Όλοι έχουμε ακούσει ότι το νερό θα είναι η αφορμή για τον επόμενο παγκόσμιο πόλεμο γιατί έχει γίνει εμπορεύσιμο αγαθό κάτι ανεπίτρεπτο όταν δίνετε δωρεάν από την φύση, δε μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνά και την τιμή των καυσίμων αυτό είναι αισχροκέρδεια και προσβολή στην ανθρώπινη ύπαρξη…
Επίσης σήμερα που μιλάμε δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε καλής ποιότητας και αρκετής ποσότητας νερού και ότι δεκάδες χιλιάδες παιδιά –ιδιαίτερα στο λεγόμενο τρίτο κόσμο- πεθαίνουν κάθε μέρα γιατί στερούνται μεταξύ των άλλων και το νερό αυτό είναι έγκλημαααα..
Πάνω από 1,5 δισ. άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε πόσιμο ασφαλές νερό ενώ η μόλυνση των υδάτων ευθύνεται για το 35% των θανάτων παγκοσμίως, πάνω από 2 εκατομμύρια παιδιά πεθαίνουν από ασθένειες που προέρχονται από την μόλυνση των υδάτων..
Εδώ και σε αυτό το σημείο την ευθύνη όλη την έχει η πολιτεία κατά το πόσο είναι έτοιμη να προστατέψει αυτό το δωρεάν αγαθό της φύσης αλλά και να σταματήσει το εμπόριο του….
Έτσι σε μια πολιτεία δικαίου θα έπρεπε να υπάρχει μέριμνα με σεβασμό γι’αυτό το αγαθό.
Θα πρέπει λοιπόν όπου απαιτούνται να τοποθετηθούν για την απόλυτη καθαριότητα του νερού οι πιο τεχνολογικά άρτιοι βιολογικοί καθαρισμοί. Να γίνει καθαρισμός όλων των υδάτων από την Πολιτεία όπου οι αποστατικές συχνότητες το δηλητηριάζουν και κατά συνέπεια και τις ζωές των ανθρώπων.
Το νερό είναι θείο δώρο δεν το παράγει κανένας έτσι δεν μπορεί ποτέ να εμπορεύεται ως αγαθό, απαγορεύεται είναι ιεροσυλία στην ίδια την δημιουργία αλλά μπορεί μόνο ως συνιστώσα τελικού επεξεργασμένου προϊόντος. Το κόστος κατανάλωσης, η οποία πρέπει να γίνεται πάντα με σεβασμό, είναι το κόστος της κατασκευής και συντήρησης του δικτύου διανομής. Να γίνει ειδική επεξεργασία του θαλάσσιου νερού ούτως ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα λειψυδρίας που αντιμετωπίζουν αρκετά νησιά και μέρη της ηπειρωτικής Ελλάδος. Να διορθωθεί το δίκτυο μεταφοράς νερού σε όλες τις αγροτικές, παραμεθόριες περιοχές, αστικά κέντρα κτλ ούτως ώστε να υπάρχει ισορροπημένη κάλυψη και συνεχής παροχή νερού που να καλύπτει όλες τις ανάγκες.
Το νερό λοιπόν είναι κοινωνικό αγαθό και η πρόσβαση σε αυτό αποτελεί κοινωνικό δικαίωμα.Δεν πρέπει να γίνετε άσκοπη χρήση γενικός σε όλα τα αγαθά για να μπορούμε να έχουμε την διατήρηση των αποθεμάτων, την διατήρηση της ποιότητάς τους. Το νερό αποτελεί το σημαντικότερο φυσικό και περιβαλλοντικό αγαθό που χρήζει προστασίας και καλής διαχείρισης στο σύνολο του κύκλου του στη φύση. Καλούμαστε ως κοινωνία και ως άνθρωποι γενικώς να ζητήσουμε και να εγκαθιδρύσουμε μια πολιτεία δικαίου όπου θα διέπεται από αρχές και αξίες όπου θα σέβονται τον άνθρωπο αλλά και την ίδια την φύση γιατί είμαστε κομμάτι της.
Αλέξανδρος Γεωργιάδης
Υποψήφιος Βουλευτής Ν.Κοζάνης
Ελλήνων Συνέλευσις.
0 comments