- Κοινή ειδική δράση της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης και των Τμημάτων Τροχαίας Καστοριάς και Κοζάνης το τελευταίο τετραήμερο για την αντιμετώπιση του φαινομένου της υποκλοπής μεταφορικού έργου και για την Πρόληψη των Τροχαίων Ατυχημάτων στη Δυτική Μακεδονία
- Μήνυμα του Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή Δυτικής Μακεδονίας, Ταξίαρχου κ. Κωνσταντίνου Σπανούδη για τις εορτές των Χριστουγέννων
- Η ενημερωτική δράση του Τμήματος Τροχαίας Κοζάνης σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής ξεκίνησε με την πραγματοποίηση περιπάτου μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης εντός της πόλεως, με σύνθημα « Κυκλοφορώ… με Ασφάλεια»
- Αναλυτικά τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων για την επόμενη εβδομάδα (από 23 έως 29-12-2024)
Με τις θεματικές βραδιές “Νεοελληνική Σχολή”, “Ιταλικό λυρικό τραγούδι” και “Σύγχρονοι συνθέτες” συνεχίζεται το Φεστιβάλ Κλασικής Μουσικής Κοζάνης
Μια ιδιαίτερη μουσική βραδιά, η χθεσινή δεύτερη ημέρα του Φεστιβάλ, αφιερωμένη στον συνθέτη Claude Debussy. Σε μια γεμάτη αίθουσα ακούστηκαν άριστες εκτελέσεις από εκλεκτούς μουσικούς.
Το πρόγραμμα για το επόμενο τριήμερο περιλαμβάνει:
Παρασκευή 24 Αυγούστου | Νεοελληνική Σχολή
Μ. Βάρβογλης (1885-1967) – Σονατίνα
Χρύσα Τιμιάνη, πιάνο
Γ. Κωνσταντινίδης (1903-1984) – Δωδεκανησιακή Σουίτασ
Στέλλα Δημοπούλου, βιολί | Γιάννης Δημόπουλος, πιάνο
Ν. Σκαλκώττας (1904-1949) – Tender Melody
Μαρία Δημοπούλου, τσέλο | Γιάννης Δημόπουλος, πιάνο
Δ. Δραγατάκης – Σονάτα για βιολί και πιάνο Νο 1
Κώστας Κουζώφ, βιολί | Γιώργος Τζούκας, πιάνο
Σάββατο 25 Αυγούστου | Ιταλικό λυρικό τραγούδι
Α’ ΜΕΡΟΣ
- Non t’amo piu
Συνθέτης Paolo Tosti
Γιώτα Κοντού
- Torna a Surriento
Ναπολιτάνικο τραγούδι του 1902, συνθέτης Ernesto De Curtis
Αλέξανδρος Δελιαλής
- Parlami d’amore Mariu
Ναπολιτάνικο τραγούδι, συνθέτες Ennio Neri & Cesare Andrea Bixio
Αλέξανδρος Δελιαλής
- Chi il bel sogno di Doretta
Άρια της Magda από την όπερα “La Rondine” του Giacomo Puccini
Γιώτα Κοντού
- Willow song (Salce, Salce) – Ave Maria
Σκηνή της Desdemona από την όπερα “Otello” του Giuseppe Verdi
Βιολέττα Λούστα
Β’ ΜΕΡΟΣ
- Resta immobile
‘Αρια του Guglielmo Tell από την όπερα “Guglielmo Tell” του Gioachino Rossini
Αλέξανδρος Δελιαλής
- Eccomi in lieta vesta… Oh quante volte
Ρετσιτατίβο και άρια της Giulietta από την όπερα “I Capuleti e i Montecchi” του Vincenzo Bellini
Γιώτα Κοντού
- Donde lieta uscì
Άρια της Mimì από την όπερα “La Boheme” του Giacomo Puccini
Γιώτα Κοντού
- Per me giunto e il dì supremo – Io morrò, ma lieto in core
Σκηνή θανάτου του Rodrigo από την όπερα “Don Carlos” του Giuseppe Verdi
Αλέξανδρος Δελιαλής
- Vissi d’arte
Άρια της Tosca από την όπερα “Tosca” του Giacomo Puccini
Βιολέττα Λούστα
- Ah! Dite alla giovine
Ντουέτο της Violetta και του Giorgio Germont από την όπερα “La Traviata”
του Giuseppe Verdi
Γιώτα Κοντού – Αλέξανδρος Δελιαλής
Σολίστ:
Βιολέττα Λούστα, Σοπράνο / Πιάνο: Βασίλης Κίτσος
Αλέξανδρος Δελιαλής, Βαρύτονος / Πιάνο: Χαράλαμπος Τσινικοσμάογλου
Γιώτα Κοντού, Σοπράνο / Πιάνο: Έμη Τσιούρα
Κυριακή 26 Αυγούστου | Σύγχρονοι συνθέτες
Γλύκα Κουτούλα – Dream within a dream
Ορέστης Παπαϊωάννου, κλαρινέτο | Γλύκα Κουτούλα, πιάνο
Γιώργος Τζούκας – “Flutish”
Νικολός Δημόπουλος, φλάουτο | Γιώργος Τζούκας, πιάνο
Γιάννης Παπαδημητρίου – Συνάντηση
Ζόραν Στέπιτς, τσέλο | Δημήτρης Δημόπουλος, πιάνο
Λάζαρος Τσαβδαρίδης – Νυχτερινό, για πικολο φλάουτο, άλτο φλάουτο
και έναν εκτελεστή (2004)
Νίκος Παπαπαρασκευάς, άλτο & πίκολο φλάουτο
Λάζαρος Τσαβδαρίδης – Τρία χαϊκού για κιθάρα και φλάουτο
(εμπνευσμένα από τα χαικού του Γ. Σεφέρη) (2013)
Χριστίνα Τανή, φλάουτο | Ελένη Τσιλιπάκου, κιθάρα
Αθανασία Κοντού – Trio
Μαρία Γελαδάρη, βιολί | Δημήτρης Λεοντζάκος, κλαρινέτο |
Δημήτρης Δημόπουλος, πιάνο
Χάρης Γκατζόφλιας – “28” (3 ποιήματα για πιάνο και φωνή)
Βιολέτα Λούστα, υψίφωνος | Δημήτρης Δημόπουλος, πιάνο
Τα βιογραφικά των μουσικών:
Η Τιμιάνη Χρυσή γεννήθηκε το 1995 στην Πτολεμαΐδα. Σπούδασε πιάνο και θεωρητικά στο Βαρβούτειο Δημοτικό Ωδείο Πτολεμαΐδας, από όπου αποφοίτησε αριστεύοντας. Πήρε το δίπλωμα πιάνου τον Ιούνιο του 2018, υπό την διδασκαλία του Δημήτρη Δημόπουλου, με τον βαθμό “Άριστα”. Σπούδασε Μαθηματικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, από όπου αποφοίτησε τον Μάρτιο του 2018. Συμμετείχε σε διάφορες συναυλίες στην Πτολεμαΐδα, την Κοζάνη, την Θεσσαλονίκη, κ.α., καθώς και σε πολλά σεμινάρια μουσικής, όπως τα “Δούμπεια” Διεθνή Σεμινάρια Μουσικής και το 16ο και 17ο Διεθνές Σεμινάριο Μουσικής Κοζάνης.
Η Στέλλα Δημοπούλου γεννήθηκε στην Κοζάνη. Ξεκίνησε τις μουσικές σπουδές της με την βιολονίστα Στέλλα Τσιαρδάκα. Σήμερα, ανήκει στην τάξη βιολιού του Δημήτρη Μανδρίνου. Έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια με καθηγητές τους Ανδρέα Παπανικολάου, Valerie Pearson, Philip Bartai και Χριστίνα Potter Κυπριανίδη. Ακόμη, σπουδάζει Ανώτερα Θεωρητικά και είναι κάτοχος του πτυχίου Αρμονίας. Από το 2015 φοιτά στο Μουσικό Σχολείο Πτολεμαΐδας, όπου παρακολουθεί μαθήματα βιολιού και με την κα. Χ.Τσίγκα
Ο Γιάννης Δημόπουλος γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 2000. Ξεκίνησε πιάνο στην ηλικία των 6 ετών. Σπουδάζει με τον πιανίστα Χ.Τσινικοσμάογλου, ενώ έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια με τους Λάμπη Βασιλειάδη, Robert Satterlee, Eduard Zilberkant, Διονύση Μαλούχο, Κώστα Λούκο και Νέλλη Σεμιτέκολο. Είναι κάτοχος του πτυχίου Αρμονίας με βαθμό ¨Άριστα¨ και φοιτά στην τάξη της Αντίστιξης. Είναι απόφοιτος του Μουσικού Σχολείου Πτολεμαϊδας.
Η Μαρία Δημοπούλου γεννήθηκε στην Κοζάνη το 2001. Ξεκίνησε τσέλο και πιάνο στην ηλικία τών 6 ετών. Σπουδάζει με τον τσελίστα Δ.Καϊλόγλου, ενώ έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια με τους Zόραν Στέπιτς, Γιάννη Τουλή, Χριστίνα Potter Κυπριανίδη. Έχει πάρει μέρος σε master classes τον Ιούνιο του 2017 στη Μαδρίτη, στα πλαίσια του Mediterranean Network for Music . Είναι κάτοχος του πτυχίου Αρμονίας με βαθμό ¨Άριστα¨ και φοιτά στην τάξη της Αντίστιξης.
Ο Κωνσταντίνος Κουζώφ γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη από μουσική οικογένεια. Σε ηλικία πέντε ετών ξεκινά μαθήματα βιολιού με τον πατέρα του Οδυσσέα. Σπουδές στο Κρατικό ωδείο Θεσσαλονίκης (τάξη Οδυσσέα Κουζώφ) και δίπλωμα βιολιού με βαθμό «Άριστα παμψηφεί». Την περίοδο 1994-99 συνεχίζει τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο Μουσικής και Θεάτρου στο Graz της Αυστρίας (τάξη Χρ. Πολυζωίδη) απ’ όπου παίρνει και το δίπλωμά του. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια βιολιού με τους R. Star. G. Letzbor, D. Polyzoides, V. Petek και U. Danhofer. Υπήρξε μέλος των: Κ.Ο.Θ., Δ.Ο.Θ., «Jungle Oesterreichische Philharmonie” και “European Youth Chamber Orchestra of Styria”. Συμμετείχε με σύνολα μουσικής δωματίου σε συναυλίες στο Zagreb, Krakow, Wien, Maribor, Graz, ενώ ως σολίστ έχει εμφανιστεί με ορχήστρες όπως η Δ.Ο.Θ., η Νέα συμφωνική ορχήσρτα Θεσσαλονίκης κ.α. Διδάσκει βιολί στο ωδείο του Συλλόγου Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών Σερρών, στο Αστρινίδειο ωδείο Θεσσαλονίκης και στο Δημοτικό ωδείο Κοζάνης
Η Βιολέττα Λούστα γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Φλώρινα. Σπούδασε πιάνο, θεωρητικά και κλασικό τραγούδι λαμβάνοντας Πτυχίο Αρμονίας και Δίπλωμα Μονωδίας με άριστα παμψηφεί. Με υποτροφία του Ωδείου Φλώρινας συνέχισε τις σπουδές της στη Μουσική Ακαδημία του Würzburg της Γερμανίας, κοντά στη διεθνούς φήμης καθηγήτρια Cheryl Studer. Το 2012 έλαβε τον τίτλο «Diplom-Musikerin» στην κατεύθυνση Musiktheater και το 2014 τον τίτλο «Master of Performance». Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Φλώρινας. Παρακολούθησε Masterclasses των Sumi Jo, Frieder Bernius, Manfred Roth, Laurent Pillot, Άρη Χριστοφέλλη, Γιώργου Χατζηνίκου, Δημήτρη Καβράκου, Κατερίνας Καρατζά, Χαρούλας Γκλαβοπούλου. Έχει συμμετάσχει σε παραγωγές όπερας στους ρόλους της Lady Billows , Zweite Norn, Gutrune , Contessa, Zweite Dame, Venere ,Dido, Tchang –Haitang , Dackel , Desdemona, Mimi, Mutter. Έχει συνεργαστεί με διακεκριμένους μαέστρους όπως Markus Bosch, Yuuko Amanuma, Γιώργο Πέτρου, Μιχάλη Οικονόμου, Ηλία Βουδούρη, Γιώργο Βράνο. Εμφανίστηκε ως σολίστ με την Κ.Ο.Θ., την Λυρική Σκηνή και το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Έχει τραγουδήσει έργα σύγχρονων Ελλήνων συνθετών.
Ο Βασίλης Κίτσος είναι συνθέτης, μουσικολόγος και πιανίστας. Απόφοιτος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του ΑΠΘ, σπούδασε ανώτερα θεωρητικά και σύνθεση με τον Χρήστο Σαμαρά, πιάνο με την Christine Fressinier, συνεχίζοντας στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου Διδακτορικό Σύνθεσης με τον Nigel Osborne.
Έργα του έχουν παρουσιαστεί σε Ευρώπη και Η.Π.Α. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή συνέδρια. Παρακολούθησε σεμινάρια σύνθεσης με τους Θ.Αντωνίου, D.Smirnov, T. Murail και εργαστήρια σύνθεσης και εκτέλεσης με τους H.Lachenmann, M.Finnissy και R.Redgate. Έλαβε μέρος σε masterclasses πιάνου με τους Μ.Tirimo, R.Szidon, J.Lagarde, Duo Ganev μεταξύ άλλων. Σημαντική για την διαμόρφωση της μουσικής του προσωπικότητας υπήρξε η πολυετής μαθητεία του στον πιανίστα, μαέστρο και παιδαγωγό Γιώργο Χατζηνίκο. Έχει διδάξει σε διάφορα Ωδεία και στα Τμήματα Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ και του Ιονίου Πανεπιστημίου. Διετέλεσε Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Κέντρου Μεσογειακής Μουσικής Λαμίας, του Ωδείου ‘Φ.Νάκας’ Θεσσαλονίκης και του Ωδείου Φλώρινας. Είναι ιδρυτικό μέλος του ensemble idee fixe.
Ο Αλέξανδρος Δελιαλής σπούδασε μονωδία στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, όπου παρακολούθησε ταυτόχρονα το τμήμα μελοδραματικής και έπειτα στο Νεο Ωδείο Θεσσαλονίκης, από όπου και αποφοίτησε με δίπλωμα μονωδίας (Άριστα παμψηφεί και διάκριση). Έχει συμμετάσχει σε Μasterclass διεθνούς φήμης καλλιτεχνών, όπως των C.Studer, Δ.Καβράκου, K.Equiluz, R.Trekel, W.D.Coleman, Ά.Χριστοφέλλη και Δ.Ευαγγελάτου με την οποία δουλεύει συστηματικά τα τελευταία χρόνια. Έχει ερμηνεύσει μεταξύ άλλων, τον ρόλο του Αινεία (“Διδώ και Αινείας” H.Purcell), του “Guglielmo” (“Le Villi” G.Puccini), του “Commissionario” (“La Traviata” G.Verdi), όπως επίσης συμμετείχε και σε αρκετές ημι-σκηνοθετημένες παραστάσεις όπερας, αλλά και παρουσιάσεις ορατορίου και Liederabende σε έργα των H.Purcel, G.F.Handel, J.S.Bach, F.Mendelssohn, G.Faure, E.Grieg, G.Bizet, A.Βruckner, G.Puccini, J.Offenbach, G.Verdi, F.Schubert κ.α. Έχει συμπράξει με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, την Δημοτική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, την Συμφωνική Ορχήστρα Νέων ≪Δημήτρης Μητρόπουλος≫ και την ορχήστρα του Κ.Ω.Θ. Έχει συνεργαστεί με τους διευθυντές Ορχήστρας, Κ.Τρικολίδη, Λ.Καρυτινό, Λ.Ξανθοπούλου, Σ.Ιωαννίδη, Μ.Κωνσταντινίδου, J.C.Charron, Θ.Παπαδημητρίου, Γ.Βαγιανό και με τους σκηνοθέτες M.E.Mexia, Ά.Αμιλήτου, Κ.Καρατζά κ.α. Είναι πτυχιούχος μηχανικός τεχνολογιών αντιρρύπανσης. Mιλάει, αγγλικά, ιταλικά, γερμανικά, γαλλικά.
Ο Χαράλαμπος Τσινικοσμάογλου σπούδασε πιάνο με τους Ελένη Μαλαχτάρη – Αντωνούλη (πτυχίο πιάνου «Άριστα παμψηφεί» στη Δημοτική Μουσική Σχολή Φαρσάλων), Λόλα Τότσιου (ειδίκευση πιάνου στο τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας), Δημήτρη Δημόπουλο (δίπλωμα πιάνου «Άριστα παμψηφεί» στο Ωδείο Δημήτρη Δημόπουλου). Έχει μελετήσει με διακεκριμένους πιανίστες: Κωστή Γαϊτάνο, Γιώργο Χατζηνίκο, Paul Badura – Skoda, Yonty Solomon, Λόλα Τότσιου, Λάμπη Βασιλειάδη, Miki Ito, Murray McLachlan, Eduard Zilberkant, και Δ. Δημόπουλο.
Έχει εμφανιστεί σε ατομικά ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου σε πόλεις της Ελλάδας και του εξωτερικού όπως στις Λάρισα, Κέρκυρα, Σαντορίνη, Κοζάνη, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Νέα Υόρκη, Βοστώνη. Έχει στο ενεργητικό του ηχογραφήσεις και πρώτες εκτελέσεις έργων σύγχρονων Ελλήνων συνθετών. Έχει συμμετάσχει στο Μουσικό Εργαστήρι Σύνθεσης στα Κύθηρα τα έτη 2004, 2005. Έχει συνεργαστεί με την ορχήστρα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και έχει λάβει μέρος σε παραγωγές του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης. Τα τελευταία 10 χρόνια είναι καθηγητής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Εργάζεται σαν καθηγητής πιάνου στο Ωδείου Δ. Δημόπουλου.
H Γιώτα Κοντού γεννήθηκε στην Κοζάνη το 1992. Σε ηλικία 8 ετών ξεκίνησε σπουδές πιάνου, χορωδίας και θεωρητικών στο Ωδείο Δημητρίου Δημόπουλου. Είναι πτυχιούχος Αρμονίας της μουσικής (τάξη Δ. Δημόπουλου). Είναι απόφοιτη του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με ειδίκευση στο κλασικό τραγούδι, στην τάξη αρχικά της Μ. Θωίδου και αργότερα της Αγγελικής Καθαρίου. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια τραγουδιού με τους Ελένη Λιώνα, Τάση Χριστογιαννόπουλο , Δημήτρη Τηλιακό, Νίκο Σπανό, Άρη Χριστοφέλλη κ.α. Τον Οκτώβρη του 2015 μελέτησε κλασικό τραγούδι δίπλα στους Filippo Piccolo και Sofia Giuseppa, καθώς και μελοδραματική με τον πρώην κορεπετίτορα του Teatro Massimo Bellini ,Giovanni Grasso. (Erasmus 2015). Την ίδια περίοδο πραγματοποίησε τρεις συναυλίες στην Κατάνη και στο Aci Reale . Τον Ιούλιο του 2018 συμμετείχε στην πρώτη παγκόσμια παρουσίαση της διασκευής του Δ. Μπουζάνη για 15 γυναικείες φωνές του μαδριγαλιού ” Lamento di Arianna” (Art Campus 2018, σκηνοθεσία: Παρης Μέξης). Έχει συμπράξει ως μονωδός και ως χορωδός με την χορωδία του Ωδείου Δ. Δημόπουλου, τη χορωδία του Τ. Μ. Ε.Τ και με την χορωδία του Δημοτικού ωδείου Λάρισας , κάνοντας συναυλίες σε Κοζάνη, Θεσσαλονίκη, Βέροια, Λάρισα, Μπάνσκο κ.α. Από το 2012 μελετάει τραγούδι με τη σοπράνο Μαρίνα Βουλογιάννη. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια θεάτρου με τον Κωνσταντίνο Καβακιώτη και την Αναστασία Ρεβή. Έχει εργαστεί ως καθηγήτρια μουσικής.
Η Ευθυμία Τσιούρα γεννήθηκε το έτος 1976 στη Θεσσαλονίκη. Τα πρώτα μαθήματα μουσικής τα πήρε σε ηλικία 5 ετών στην Κοζάνη. Τις επίσημες σπουδές της άρχισε στο Δημοτικό Ωδείο Κοζάνης , συνέχισε στη Μουσική Σχολή της “Έλλης Αδάμ“ στο Βόλο και από το έτος 1991 πάλι στο Δ.Ω. Κοζάνης.Τον Οκτώβριο του έτους 1996 με εισαγωγικές εξετάσεις σπουδάζει πλέον στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης από όπου παίρνει το Δίπλωμα Πιάνου με Άριστα τον Ιανουάριο του έτους 2000 από την τάξη πιάνου του Δ. Δημόπουλου. Από τα έτη 1990-1999 παρακολουθεί τα θερινά μαθήματα του Διεθνούς Σεμιναρίου Κλασικής Μουσικής της Κοζάνης με καθηγητές τους : Σαράντη Κασσάρα (Κ.Ω.Θ.), Marina Trei (Ακαδημία της Αγ. Πετρούπολης ), Anna Prabucka-Firlej (Ακαδημία του Gdansk), Ruth Gerald (Royal College of Music, London) και Laszlo Baryanyay ( Ακαδημία Ferenc Liszt της Βουδαπέστης ). Κατά τα έτη 1997-1999 συνεργάζεται με το Σεμινάριο Μουσικής συνοδεύοντας την τάξη της διεθνούς φήμης σοπράνο Galina Pisarenko. Mε ένα ευρύ φάσμα ρεπερτορίου έχει διακριθεί τόσο στις σόλο εμφανίσεις της όσο και στις εμφανίσεις της μουσικής δωματίου που έχει κάνει κατά καιρούς στη Θεσσαλονίκη , Λάρισα , Κοζάνη , Βόλο , Φλώρινα , Έδεσσα κ.α.
Η ιδιαίτερη ενασχόλησή της με το χορωδιακό τραγούδι εν γένει, από πολύ μικρή ηλικία (παιδική Χορωδία της Μουσικής Σχολής της Έλλης Αδάμ με διευθυντή τον Ανδρέα Καρμπόνε και Χορωδία Δωματίου Κοζάνης) την έφεραν σε σημείο να προετοιμάσει μεγάλα έργα του κλασικού ρεπερτορίου ( Haendel : Μεσσίας Mozart : Ρέκβιεμ ). Από το 2002 αναλαμβάνει τη διεύθυνση της ερασιτεχνικής Χορωδίας Κοζάνης και πραγματοποιεί εμφανίσεις ανά την Ελλάδα ( Κοζάνη Δράμα Θεσσαλονίκη κ.α.) με ποικίλο ρεπερτόριο. Έχει διδάξει πιάνο και Χορωδία στα Δημοτικά Ωδεία Κοζάνης και Σερβίων. Σήμερα εργάζεται ως αναπληρώτρια καθηγήτρια πιάνου στο Μουσικό Σχολείο Πτολεμαίδας και στο ωδείο Δ. Δημόπουλου.
H Γλυκερία Κουτούλα γεννήθηκε στην Κοζάνη to 1986. Σπούδασε πιάνο με τον Γιώργο Τζούκα (πτυχίο πιάνου με άριστα) και με τη Φανή Καραγιάννη (δίπλωμα πιάνου με άριστα, α’ βραβείο και τιμητική διάκριση ερμηνείας σύγχρονου ρεπερτορίου). Σπούδασε ανώτερα θεωρητικά με την Μαρία Καραγιάννη(πτυχία αρμονίας, αντίστιξης, φούγκας με άριστα) και σύνθεση με τον Βασίλη Κίτσο (α’ βραβείο). Σπουδάζει στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ στην κατεύθυνση Σύνθεσης με καθηγητή τον Χρήστο Σαμαρά. Επίσης είναι απόφοιτος του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ. Έχει συμμετάσχει ενεργά σε σεμινάρια πιάνου, μουσικής δωματίου και σύνθεσης με τους: Γιώργο Χατζηνίκο, Matitjahu Kellig, Δημήτρη Τουφεξή, Δημήτρη Δημόπουλο, Dmitri Smirnov, Χρήστο Σαμαρά, Κώστα Τσούγκρα. Idee fixee κά. Ως πιανίστα έχει δώσει ατομικά ρεσιτάλ καθώς και συναυλίες μουσικής δωματίου σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Επίσης πραγματοποίησε αρκετές πρώτες εκτελέσεις έργων νέων Ελλήνων συνθετών. Τα τελευταία χρόνια διδάσκει στο Δημοτικό Ωδείο Κοζάνης ως καθηγήτρια πιάνου και συνοδός όλων σχεδόν των οργάνων.
Ο Ορέστης Παπαϊωάννου γεννήθηκε το 1993 στη Σητεία και μεγάλωσε στην Έδεσσα. Φοίτησε στο Ωδείο Δήμου Έδεσσας στην τάξη του Γιάννη Γκουράνη (Πτυχίο Αρμονίας, Αντίστιξης και Φούγκας με Άριστα), καθώς και δίπλωμα κλαρινέτου στην τάξη του Δημήτρη Παπαϊωακείμ (Άριστα και Ά Βραβείο). Είναι απόφοιτος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στην τάξη Σύνθεσης του Χρήστου Σαμαρά και συνεχίζει με μεταπτυχιακό στη σύνθεση στην Ακαδημία του Λούμπεκ με τον Dieter Mack. Έργα του έχουν βραβευτεί σε διεθνείς διαγωνισμούς σύνθεσης, όπως o διαγωνισμός Dvorak (1o Βραβείο-2015), Penderecki (1o Βραβείο-2018), της Βαϊμάρης (1ο Βραβείο-2018), Φεστιβάλ Μπραμς (1ο Βραβείο 2018), “Citta di Udine” (Φιναλίστ-2018). Έργα του έχουν παιχτεί από σύνολα όπως η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, Lux:NM, Quasars Ensemble, MH Lübeck Orchester σε χώρες όπως η Γερμανία, Ελλάδα, Πολωνία, Τσεχία και Σλοβακία. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια κλαρινέτου και μουσικής δωματίου με τους Μίλτο Μουμουλίδη, Aurelian Octav Popa, Γιώργο Κωνσταντίνου και σύνθεσης με τους Oliver Schneller και Gordon Kampe.
O Nικολός Δημόπουλος γεννήθηκε το 1967. Σπούδασε φλάουτο στο K.Ω.Θ. με τους T. Takahashi και Ilie Macovei. Συνέχισε τις σπουδές του στην Aκαδημία Ferenc Liszt της Bουδαπέστης με τους Lorant Kovacs και Istvan Lang. Έχει δώσει πολλά ρεσιτάλ στην Eλλάδα και στο εξωτερικό και έχει εμφανιστεί ως σολίστ με τις Kρατικές Oρχήστρες Θεσσαλονίκης και Kύπρου, την Συμφωνική Oρχήστρα της Vratza (Bουλγαρία) κ.α. Μέλος και συντελεστής διαφόρων σχημάτων μουσικής δωματίου L’estro armonico (1990-1995), κουαρτέτο φλάουτων Θεσσαλονίκης (1998-2007), Ideefixe (2006-2014) κ.α. Είναι συνιδρυτής του Σεμιναρίου και φεστιβάλ Kλασσικής Mουσικής της Kοζάνης (1989-2014) και του θερινού σεμιναρίου φλάουτου του Αγίου Νικολάου (2006-2009). Έχει ερμηνεύσει πολυάριθμα έργα σε πρώτη εκτέλεση και έχει ηχογραφήσει CD (irida) με έργα Eλλήνων συνθετών για φλάουτο το οποίο έχει βραβευθεί από την ένωση Ελλήνων κριτικών. Μελετά επίσης παλαιά όργανα όπως μπαρόκ φλάουτο και φλάουτο με ράμφος. Aπό το 1997 είναι μέλος της Kρατικής Oρχήστρας Θεσσαλονίκης. Έχει διδάξει στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης (1995-2004) και από το 2005 διδάσκει στο ωδείο Δημήτρη Δημόπουλου της Κοζάνης και στο δημοτικό Ωδείο Θέρμης.
Ο Γιώργος Τζούκας γεννήθηκε στην Κοζάνη. Άρχισε μαθήματα πιάνου σε ηλικία 9 χρονών. Σπούδασε πιάνο στο “Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης” απ’ όπου πήρε Πτυχίο πιάνου στην τάξη της Christine Fressinier και Δίπλωμα στην τάξη της Stella Dimitrova με άριστες διακρίσεις, καθώς και τα Πτυχία Ανώτερων Θεωρητικών (Αρμονία, Αντίστιξη, Φούγκα). Παρακολούθησε master-courses με τους Roberto Szidon , Julia και Constantine Ganev , Δημήτρη Σγούρο, Γιώργο Χατζηνίκο και μαθήματα σύνθεσης με τον Βασίλη Κίτσο. Παράλληλα με τις κλασικές σπουδές ασχολείται με τον αυτοσχεδιασμό , τη Jazz και συνθέτει τη δικιά του μουσική. Οι εμφανίσεις του πανελλαδικά αλλά και στο εξωτερικό σαν σολίστ ή με μουσικά σύνολα καθώς και σύνολα μουσικής δωματίου είναι συνεχείς. Έχει συνεργαστεί με πολλούς καλλιτέχνες της Ελληνικής Jazz σκηνής . Με το trio Apopsis δίνει πολλές συναυλίες και συμμετέχει σε φεστιβάλ εντός και εκτός Ελλάδας. Ηχογραφεί ως session μουσικός αλλά και ενορχηστρωτής σε πολλές μουσικές παραγωγές. Από το 1999 έως σήμερα είναι Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Ωδείου Κοζάνης.
O Γιάννης Παπαδημητρίου γεννήθηκε στην Κοζάνη το 1979. Ξεκίνησε τις μουσικές του σπουδές στο Δημοτικό Ωδείο Κοζάνης (πτυχίο αρμονίας) και συνέχισε στο Μακεδονικό Ωδείο Θεσσαλονίκης (πτυχία αντίστιξης, φούγκας και δίπλωμα πιάνου) καθώς και στο Ωδείο Δημήτρη Δημόπουλου (πτυχίο ενοργάνωσης). Παρακολούθησε μαθήματα σύνθεσης με τον Βασίλη Κίτσο. Παράλληλα σπούδασε στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στις «Τεχνολογίες του ήχου και της εικόνας» στο ίδιο ίδρυμα. Έχει συνθέσει μουσική για το θέατρο και τον κινηματογράφο. Μουσική του έχει βραβευθεί στον 24ο Πανελλήνιο διαγωνισμό ερασιτεχνικού θεάτρου (2008), για την θεατρική παράσταση «Δις Τζούλια», στα διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου Κύπρου (CYIFF-2016) και Ναυπλίου (Bridges-2016) για τη μουσική της μεγάλου μήκους ταινίας «Utopia» (Best Music Score Award), ενώ τιμητική διάκριση απέσπασε η συμμετοχή του στο διεθνή διαγωνισμό σύνθεσης μουσικής κινηματογράφου «Γέφυρες» που διοργάνωσε το Μέγαρο μουσικής Αθηνών (2018).
Ο Ζόραν Στέπιτς είναι Σέρβος τσελίστας παντρεμένος με Ελληνίδα με πάνω από 20 χρόνια παραμονής στην Ελλάδα. Δουλεύει στην Κ. Ο. Θ. και στο Κ. Ω. Θ.
Ο Δημήτρης Δημόπουλος διακρίνεται ιδιαίτερα, τόσο στα ρεσιταλ και τις συναυλίες μουσικής δωματίου όσο και στα κοντσέρτα με ορχήστρα, για το ευρύ φάσμα του ρεπερτορίου του, το οποίο καλύπτει περισσότερους από τρείς αιώνες πιανιστικής τέχνης ξεκινώντας από τον G.Frescobaldi και φθάνοντας ως τον T.Murail. Έχει στο ενεργητικό του πολλές πρώτες εκτελέσεις ενώ πολλά έργα έχουν γραφτεί για τον ίδιο. Έχει ηχογραφήσει για την Ελληνική, Γερμανική και Ισπανική Ραδιοφωνία και τηλεόραση. Δίδαξε πιάνο στο Δ.Ω.Λάρισας, στο Κ.Ω.Θεσσαλονίκης και σε πολλές θερινές ακαδημίες της Ελλάδας και του εξωτερικού, ενώ από το 1999 διευθύνει την ορχήστρα του Α.Π.Θ.
Ο Λάζαρος Τσαβδαρίδης είναι συνθέτης και ενορχηστρωτής. Ως συνθέτης έργα του έχουν παιχτεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό από σπουδαια συμφωνικά σύνολα, σύνολα μουσικής δωματίου καθώς και καταξιωμένους σολίστ. Του έχουν ανατεθεί συνθέσεις από την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, την Ορχήστρα Εγχόρδων Πάτρας, τη γερμανική ορχήστρα εγχόρδων Modern Strings, την ορχήστρα του Φεστιβάλ της Πάτμου, τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Ντεμπρετσεν, τη Συμφωνιέτα της Σόφιας και τη Συμφωνική Ορχήστρα του Βίντιν, το Dissonart ensemble και τους Melos Brass. Ως ενορχηστρωτής έχει συνεργαστεί με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, την Καμεράτα και την Ορχήστρα της ΕΡΤ. Εργάζεται ως καθηγητής ανώτερων θεωρητικών και είναι Καλλιτεχνικός Διευθυντής στο Δημοτικό Ωδείο Πτολεμαΐδας.
Ο Νίκος Παπαπαρασκευάς γεννήθηκε στην Κοζάνη το 1980. Ξεκίνησε τις σπουδές του στη Φιλαρμονική «Πανδώρα» του Δήμου Κοζάνης και στο Δημοτικό Ωδείο Κοζάνης από την ηλικία των 15 ετών. Συνέχισε στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης από το 1998 μέχρι το 2006 με δασκάλους τους Νικολό Δημόπουλο και Μάλαμα Χατζή ενώ στο μεταξύ έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με τους Wisham Boustany, Mathias Ziegler, Νίκο Νικόπουλο, Jean – Pierre Gerrard και Barbara K. Hasse. Από το 2012 είναι πτυχιούχος του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με ειδίκευση στο φλάουτο και καθηγήτρια τη Katherine Annette Zenz. Είναι ιδρυτικό μέλος του σχήματος Αρχαιοελληνικής Μουσικής «Όρφεια Αρμονία» (σύριγξ, σάλπιγξ). Εργάστηκε για την Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης και τη Φιλαρμονική του Δήμου Θεσσαλονίκης και σήμερα είναι καθηγητής μουσικής στην Β’βάθμια εκπαίδευση και στο Ωδείο Δημητρίου Δημόπουλου. Ο Νίκος Παπαπαρασκευάς ασχολείται με την κατασκευή νέων μουσικών οργάνων και την επισκευή παλαιών και είναι συλλέκτης πνευστών οργάνων.
Η Χριστίνα Τανή γεννήθηκε στην Κοζάνη και σε μικρή ηλικία ξεκίνησε τις σπουδές της στο Δημοτικό Ωδείο της πόλης. Είναι κάτοχος πτυχίου Φλάουτου, με βαθμό Άριστα (Τάξη Γιώργου Τσαρδάκα – Δ.Ω.Κ.) καθώς και Διπλώματος Φλάουτου με βαθμό Άριστα (Τάξη Νικολού Δημόπουλου – Ωδείο Δημήτρη Δημόπουλου). Παράλληλα έχει πτυχίο Αρμονίας, Αντίστιξης και Φούγκας (Τάξη Μαρίας Καραγιάννη) καθώς και πτυχίο Ενοργάνωσης Πνευστών από το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης (Τάξη Κλεάνθη Ζαρίμπα. Από το 2009 εργάζεται ως καθηγήτρια θεωρητικών και φλάουτου σε ωδεία της πόλης και των γύρω περιοχών. Έχει συμμετάσχει σε ορχηστρικά και χορωδιακά σύνολα του νομού Κοζάνης και Θεσσαλονίκης. Έχει δώσει συναυλίες σόλο και μουσικής δωματίου σε Κοζάνη, Θεσσαλονίκη, Βέροια, Πτολεμαϊδα, Σέρβια, Σόφια (Βουλγαρία). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια φλάουτου και θεωρητικών σε Ελλάδα και εξωτερικό με τους: Νικολό Δημόπουλο, Trevor Wye, Matthias Ziegler, Andras Adorjan, Helena Neumann, Κώστα Τσουγκρα, Βασίλη Κίτσο, Δημήτρη Ιωάννου κ.α. Είναι μέλος της Φιλαρμονικής Δήμου Κοζάνης «Πανδώρα». Επίσης είναι απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλολογικής Σχολής του ΑΠΘ.
Η Ελένη Τσιλιπάκου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Αποφοίτησε από το Δημοτικό Ωδείο Θεσσαλονίκης το 2001 με Πτυχίο Κιθάρας και βαθμό «Άριστα παμψηφεί» (τάξη Παναγιώτη Βασιλειάδη) και από το Δημοτικό Ωδείο Κοζάνης το 2011 με Δίπλωμα Κιθάρας και βαθμό «Άριστα» (τάξη Λιάλιου Απόστολου). Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στα Ανώτερα Θεωρητικά στη Θεσσαλονίκη με πτυχία Αρμονίας, Αντίστιξης (τάξη Ελισάβετ Χατζηκυριακίδου) και Φούγκας (τάξη Πέτρου Μπεκιαρίδη). Είναι κάτοχος πτυχίου Μουσικολογίας-Μουσικοπαιδαγωγικής από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Α.Π.Θ. Είναι τελειόφοιτος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών Του Ιονίου Πανεπιστημίου στην ειδίκευση της Κλασικής Κιθάρας. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια κιθάρας με τους Alexander Ramirez, Gerhard Reihenbach, Roland Dyens, κ.α., καθώς και σεμινάρια Διεύθυνσης Χορωδίας με τους Αντώνη Κοντογεωργίου και André van der Merwe. Από το 2002 διδάσκει σε σχολεία Α’βάθμιας και σε Μουσικά σχολεία Β’βάθμιας. Διδάσκει κλασική κιθάρα στο Δημοτικό Ωδείο Κοζάνης από το 2005 και διευθύνει τα κιθαριστικά σύνολα του ωδείου, καθώς και στο Ωδείο Φλώρινας Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Διετέλεσε μαέστρος της μικτής χορωδίας του Δήμου Πολυγύρου και της μικτής χορωδίας του ΚΑΠΗ Δήμου Λαγκαδά.
Η Αθανασία Κοντού γεννήθηκε το 1995 στην Κοζάνη. Εδώ και ένα χρόνο ζει στην Αγγλία, όπου σπουδάζει σύνθεση στο Βασιλικό Κολλέγιο του Μάντσεστερ με τον Adam Gorb και τον David Horne. Ξεκίνησε μαθήματα σύνθεσης με τον Παναγιώτη Δημόπουλο στην Κοζάνη το 2013. Έπειτα από 3 χρόνια, έγινε δεκτή στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σύνθεσης του Κολλεγίου με υποτροφία εισαγωγής. Οι σπουδές της εκεί υποστηρίζονται επίσης από το βραβείο Garner Howard, ενώ πρόσφατα της απονεμήθηκε από το Κολλέγιο το βραβείο σύνθεσης Patricia Cunliffe. Έχει γράψει πάνω από 20 έργα, και η μουσική της έχει παρουσιαστεί σε αίθουσες συναυλιών και φεστιβάλ σε Ελλάδα, Αγγλία, Αυστρία, Ελβετία και Βέλγιο. Ξεκίνησε να σπουδάζει πιάνο με την Ευθυμία Τσιούρα σε ηλικία 8 ετών, στο Ωδείο Δημήτρη Δημόπουλου. Στη συνέχεια μελέτησε με τον Δημήτρη Δημόπουλο, από την τάξη του οποίου έλαβε το Δίπλωμα πιάνου το 2017 με Άριστα. Σπούδασε ανώτερα θεωρητικά με τον Δημήτρη Δημόπουλο και τον Γιάννη Γράμψα και είναι αριστούχος πτυχιούχος Αρμονίας, Αντίστιξης και Φούγκας. Η Αθανασία είναι επίσης πτυχιούχος του Τμήματος Πληροφορικής του Αριστοτελίου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Η Μαρία Λουίζα Γελαδάρη – Hanicz γεννήθηκε το 1999 στην Κοζάνη σε ελληνογερμανική οικογένεια και ξεκίνησε τα πρώτα μαθήματα βιολιού στην ηλικία των 6 ετών με την Βασιλική Πατρώνα. Μόλις 15 ετών έλαβε το πτυχίο της από το Δημοτικό Ωδείο Κοζάνης με Άριστα παμψηφεί και Τιμητική Διάκριση. Επίσης με Άριστα παμψηφεί και Α΄ Βραβείο ολοκλήρωσε τις διπλωματικές σπουδές της στο Ωδείο Δημήτρη Δημόπουλου. Δεκαπεντάχρονη – με παρότρυνση των καθηγητών της – συμμετείχε επιτυχώς στις εισαγωγικές εξετάσεις του πανεπιστημίου Universität Mozarteum Salzburg για την τάξη βιολιού της Univ. Prof. Esther Hoppe σαν εξαιρετικό ταλέντο και κατόπιν στο νεοσύστατο Precollege του. Ταυτοχρόνως έγινε δεκτή στο Καλλιτεχνικό Λύκειο της πόλης (Musisches Gymnasium Salzburg) από όπου έλαβε το Matura το 2017. Σήμερα συνεχίζει με την ίδια καθηγήτρια ως φοιτήτρια στο τμήμα Bachelor of Arts του πανεπιστημίου με την οικονομική στήριξη του Αυστριακού κράτους. Απέσπασε επανειλημμένα πρώτα βραβεία σε διαγωνισμούς βιολιού στην Ελλάδα και στη Γερμανία. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται του Ωδείου Βορείου Ελλάδος, της Χ.Ο.Ν., του Σύγχρονου Ωδείου Λάρισας και του Jugend Musiziert σε όλες τις φάσεις. Ιδιαίτερη καλλιτεχνική ώθηση της προσέφεραν Masterclasses με εξέχοντες καθηγητές μεταξύ των οποίων οι Ivry Gitlis, Zakhar Bron, Regina Brandstätter, Δημήτρης Χανδράκης και Δημήτρης Σέμσης. Κατόπιν ακροάσεως συνέπραξε με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, πήρε μέρος σε κορυφαίες ακαδημίες όπως η Sommerakademie Mozarteum Salzburg, η Kronberg Academy με την καθοδήγηση του Nikita Boriso-Glebsky και σε Operacamps συμπράττουσα με μέλη της Φιλαρμονικής Ορχήστρας της Βιέννης. Μέχρι πρότινος ήταν Εξάρχων και Σολίστ στην Συμφωνική Ορχήστρα του Καλλιτεχνικού Λυκείου Σάλτσμπουργκ, είναι Κορυφαία Α΄ στα β΄ βιολιά της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων του κρατιδίου του Σάλτσμπουργκ και μέλος της Orpheus Kammerorchester Wien από το 2015. Η Μαρία Λουίζα προσκλήθηκε επανειλημμένα σε Φεστιβάλ όπως του Casa dei Mezzo, Χόρτου, Πήλιου και Κοζάνης στα οποία είχε την τιμή να συμπράξει με καταξιωμένους μουσικούς όπως η Gerda Guttenberg, Δημήτρης Χανδράκης, Ζωή Ζενιώδη, Δημήτρης Δημόπουλος και Βασίλης Βαρβαρέσος.
Ο Δημήτρης Λεοντζάκος γεννήθηκε στην Καβάλα. Ξεκίνησε μαθήματα Κλαρινέτου στη Θεσσαλονίκη με τον Κοσμά Παπαδόπουλο, με τον οποίο και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Σύγχρονο Ωδείο (Δίπλωμα Κλαρινέτου με βαθμό Άριστα Παμψηφεί). Μελέτησε επίσης με τους Gerd Starke (Hochschule für Musik, Μόναχο), Anton Hollich (Baden-Baden), Vincenzo Mariozzi (Accademia Nazionale di Santa Cecilia, Ρώμη) και Richard Faria (Ithaca College, Νέα Υόρκη, ως υπότροφος του “Fulbright Foundation”). Ως ενεργό μέλος συμμετείχε σε masterclasses με τους Charles Neidich, Aurelian Octav Popa, Walter Boeykens, Michel Lethiec και Petko Radef. Είναι μόνιμο μέλος της Συμφωνικής Ορχήστρας του Δήμου Θεσσαλονίκης και έχει συνεργαστεί με τη Συμφωνική Ορχήστρα Βόλου και τις Συμφωνικές Ορχήστρες των Μουσικών Σχολείων Κατερίνης και Σερρών. Συμμετέχει στα Σύνολα Μουσικής Δωματίου Idée Fixe και ΟΜΑδΑ 3 plus με κύριο προσανατολισμό τη μουσική του 20ού αιώνα, στο Μουσικό Σχήμα “Terra Incognita” (Jazz, Experimental music), ενώ στο παρελθόν υπήρξε μέλος του Συνόλου Κλασικής Μουσικής “Σεξτέτο Πνευστών Θεσσαλονίκης” και του “Ύψιλον ensemble” (μουσική του 20ού αιώνα).
Ο Χάρης Γκατζόφλιας γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κοζάνη. Το 2006 αποφοιτά από την σχολή καλών τεχνών του Τμήματος Μουσικών Σπουδών ενώ παράλληλα με τις σπουδές στο Α.Π.Θ. σπουδάζει πιάνο, κλασσικά κρουστά, και παίρνει τα πτυχία των ανωτέρων θεωρητικών (αρμονίας, αντίστιξης και φούγκας). Το 2007-2009 εργάστηκε ως μουσικολόγος στην κεντρική βιβλιοθήκη του Α.Π.Θ. ενώ τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως αναπληρωτής καθηγητής μουσικής. Έχει γράψει μουσική για 2 βωβές ταινίες, 2 ταινίες μικρού μήκους αλλά και για 20 θεατρικές παραστάσεις. Στις 30 Μαΐου 2016 κυκλοφόρησε η πρώτη του δισκογραφική δουλειά, με τίτλο “Στων Άγιων Τα Νερά” από τις εκδόσεις Μετρονόμος. Βραβεύτηκε με το βραβείο καλύτερης πρωτότυπης θεατρικής μουσικής για το θεατρικό έργο STRINGΛΑ τη θεατρική σεζόν 2016-2017. Τον Ιούνιο του 2018 συμμετείχε στο πρώτο φεστιβάλ Δελφών “το λάλον ύδωρ” με την μελοποίηση δύο ποιημάτων του Άγγελου Σικελιανού μετά απο ανάθεση του καλλιτεχνικού διευθυντή του φεστιβάλ και συνθέτη, Δημήτρη Μαραμή. Από το 2014 σπουδάζει σύνθεση στην τάξη του Β. Κίτσου.
0 comments