- Συνελήφθη από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καστοριάς, σε περιοχή της Ημαθίας, 37χρονος αλλοδαπός ως φυσικός αυτουργός αρπαγής 41χρονου ημεδαπού
- Συλλήψεις για ναρκωτικά στην πόλη της Πτολεμαΐδας
- Κοινή ειδική δράση της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης και των Τμημάτων Τροχαίας Καστοριάς και Κοζάνης το τελευταίο τετραήμερο για την αντιμετώπιση του φαινομένου της υποκλοπής μεταφορικού έργου και για την Πρόληψη των Τροχαίων Ατυχημάτων στη Δυτική Μακεδονία
- Μήνυμα του Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή Δυτικής Μακεδονίας, Ταξίαρχου κ. Κωνσταντίνου Σπανούδη για τις εορτές των Χριστουγέννων
«Η πυξίδα για να βρούμε τον πνευματικό μας προσανατολισμό προς τη ζωή»
ΑΡΧΙΜ. ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΦΙΛΩΤΑ
Πολλοί είναι εκείνοι που ομιλούν για πνευματική ζωή και ακούγοντας κανείς τον καθέναν να επαγγέλλεται σωτηρία ζαλίζεται ποιόν να πιστέψει. Βγήκαν όλοι οι αιρετικοί και διακηρύσσουν οδόν σωτήρίας ενώ βρίσκονται μέσα στην πλάνη της κακοδοξίας. Βγήκαν εσχάτως και οι αιρετικοί Οικουμενιστές για να μας πουν ότι είναι η Εκκλησία του Χριστού επειδή βρίσκονται στην θεσμική διοίκηση της. Σαν να είναι η Εκκλησία ιδιοκτησία τους και να μην είναι το Σώμα του Χριστού που την οδηγεί το άγιο Πνεύμα εις πάσαν την αλήθειαν όπως ευδόκησε (θέλησε προαιωνίως) ο Θεός Πατήρ να γίνει το απολυτρωτικό έργο εν τη Αληθεία που αυτοαποκαλύφθηκε στο πρόσωπο του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού. Βγήκαν και ορισμένοι πνευματικοί και γεροντάδες που συνιστούν στους πιστούς να μείνουν στην κοινωνία με τους αιρετικούς Οικουμενιστές, διότι -λένε- αυτοί αγωνίζονται από μέσα και όχι απ’ έξω απ’ την Εκκκλησία. Και βέβαια όλοι αυτοί, μεταξύ αυτών και πολλοί Αγιορείτες, ισχυρίζονται ότι στην πραγματικότητα πως η διοίκηση είναι η Εκκλησία και όχι η Αλήθεια που μας αυτοαποκαλύφθηκε, ο Χριστός με την διδασκαλία Του και όσοι μένουν ενωμένοι μαζί Του.
Και σαφώς η Εκκλησία δεν είναι ξέφραγο αμπέλι έχει διοίκηση και έχει επισκόπους. Πολλοί όμως επίσκοποι γνωρίζουμε πολύ καλλά ότι αναδείχθηκαν αιρεσιάρχες. Περισσότεροι, πάλι, επίσκοποι σε καιρό αίρεσης ακολούθησαν αυτούς τους αιρεσιάρχες και ελάχιστοι ακολούθησαν τους Αγίους που είχαν μείνει Ορθόδοξοι όπως: ο Μέγας ο Αθανάσιος, ο Μέγας Βασίλειος,ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς, ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός και άλλοι. Στον καιρό τους οι άγιοι αυτοί κατασυκοφαντήθηκαν και διώχθηκαν και φυλακίσθηκαν και υπέστησαν εξορίες, στερίσεις ακόμη και βασανιστήρια. Τότε οι πολλοί, καθώς γράφει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης «ὁ κόσμος ὅλος (που) ἐν τῷ πονηρῷ κεῖται», δεν ακολουθούσε τους Αγίους αλλά όπως και τώρα εκείνους που λένε ότι τάχα είναι η Εκκλησία. Όμως δεν είναι στην Εκκλησία όσοι δεν έμειναν σε αυτά που είπε ο Χριστός και φυλάσσει η Εκκλησία με την μαρτυρία των Αγίων! Το να είναι κανείς στην εξουσία της διοίκησης της Εκκλησίας δεν σημαίνει ότι είναι της Εκκλησίας όταν κοινωνεί με τους αιρετικούς. Το να πηγαίνουν οι λαϊκοί και να κοινωνούν με τέτοιους κληρικούς δεν τους δικαιολογεί όταν συγκοινωνούν στην αίρεση και θα βρεθούν αναπολόγητοι διότι ανέχονται κενοτομίες και αλλαγές που ο Χριστός απαγορεύει.
Για να δούμε τα πράγματα όμως με την σειρά. Τί είπε ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός: «αὕτη δέ ἐστιν ἡ αἰώνιος ζωή, ἵνα γινώσκωσιν σὲ τὸν μόνον ἀληθινὸν Θεὸν καὶ ὃν ἀπέστειλας Ἰησοῦν Χριστόν(Ιω.17,3) (αυτή είναι η αιώνια ζωή, δηλαδή η σωτηρία, το να σε Σε γνωρίζουν οι άνθρωποι Εσένα τον αληθινό Θεό και τον Ιησού Χριστό που απέστειλες στον κόσμο). Όταν λέγει εδώ τον μόνον αληθινό Θεό είναι σαφές ότι αποκλείει το να υπάρχει κάποιος άλλος Θεός! Και άν ορισμένοι θεωρούν ότι υπάρχουν και άλλοι θεοί σαφώς ο Ιησούς Χριστός κατηγορηματικά εδώ μας λέει ότι δεν υπάρχουν άλλοι αληθινοί θεοί. Επομένως, δεν υπάρχουν άλλοι οδοί σωτηρίας. Επίσης, και αυτό μας το διαβεβαίωσε ο Κύριος λέγοντας: «Ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωή· οὐδεὶς ἔρχεται πρὸς τὸν πατέρα εἰ μὴ δι’ ἐμοῦ» (Ιω. 14, 6).
Συνεπώς, αν και έχει κανείς το δικαίωμα να πιστεύει ότι θέλει, άλλωστε υπάρχει ελευθερία έκφρασης και αυτοπροσδιορισμού, και εμείς οι ορθόδοξοι χριστιανοί σεβόμαστε αυτό το δικαίωμα της διαφορετικής επιλογής και αφήνουμε οι Έλληνες -και το δείξαμε αυτό με τον διαχρονικό πολιτισμό μας- τον οποιοδήποτε να θρησκεύει όπως θέλει, ωστόσο δεν θα γίνουμε ουδετερόθρησκοι, στην πραγματικότητα ξέφραγο αμπέλι αθέων και μουσουλμάνων, μέσα στην Ορθόδοξη Ελλάδα όπου μαρτύρησαν εκατομμύρια άγιοι για να κρατηθεί η ορθόδοξη πίστη ως ιδιοπροσωπεία και ταυτότητα στην πατρίδα μας. Ούτε, βέβαια, θα επιτρέψουψε στον κάθε επίσκοπο και πατριάρχη εφόσον θέλει να λέει ότι είναι εκφραστής του Κανόνα της αληθείας της Εκκλησίας να διδάσκει ότι υπάρχουν παράλληλοι οδοί σωτηρίας. ΟΧΙ! Η Οδός σωτηρίας είναι μία και μοναδική ο Ιησούς Χριστός, αν αυτό δεν το δέχεται ο πατριάρχης σαφώς και δεν είναι Ορθόδοξος!
Ὁ Πατριάρχης δὲν πιστεύει ὅτι ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς εἶναι ὁ μοναδικὸς ἀληθινὸς Θεός καὶ Σωτήρας τοῦ κόσμου, ὅπως τὸν ὁμολογοῦμε στὸ Σύμβολον τῆς πίστεώς μας « Καὶ εἰς ἕνα Κύριον Ἰησοῦν Χριστὸν…», Δὲν πιστεύει εἰς τὸ «Εἷς (ένας) Κύριος, μία πίστις, ἕν βάπτισμα».(Ἐφ. Δʹ, 5) καὶ τοῦτο ἀποδεικνύεται πάλιν ἀπὸ τὰ ἴδια τὰ λόγια καὶ ἔργα του.
ü Τὸ 2001 στὴν νότιο Ἀφρικὴ, δήλωσε ὅτι: « ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, δὲν ἐπιδιώκει νὰ πείση τοὺς ἄλλους γιὰ μία συγκεκριμένη ἀντίληψι τῆς Ἀλήθειας ἢ τῆς Ἀποκαλύψεως ». (ἐκ τῆς ἱστοσελίδος τοῦ Πατριαρχείου). Ὁ Πατριάρχης λέγοντας ὅτι δὲ χρειάζεται νὰ διδάσκουμε «γιὰ μιὰ συγκεκριμένη ἀντίληψι τῆς Ἀληθείας ἢ τῆς Ἀποκαλύψεως», καταργεῖ τὴν ἱεραποστολὴ καὶ τὸ βάπτισμα· γιὰ αὐτὸ καὶ ἀπαγορεύει τὸ ὀρθόδοξο βάπτισμα στοὺς προσηλύτους.
ü Πιστεύει ὅτι ὅλες οἱ θρησκεῖες σώζουν. Στὴ Γενεύη τὸ 1995 ἔκανε τὴ δαιμονικὴ, βλάσφημη δήλωση: «ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΔΟΙ ΣΩΤΗΡΙΑΣ» (Ἐπίσκεψις ἀρ. 523, σελ. 12). Ἐὰν ὅλες λοιπὸν οἱ θρησκεῖες σώζουν, γιατί τότε νὰ ἔρθει ὁ Χριστὸς στὴν γῆ; Γιατί νὰ γίνει ἄνθρωπος καὶ νὰ σταυρωθεῖ , ἀφοῦ ὅλες οἱ θρησκεῖες σώζουν; Γιὰ τὸν Πατριάρχη λοιπὸν, ὁ Χριστὸς δὲν εἶναι Θεός, ὁ χριστιανισμὸς εἶναι ἁπλᾶ μία θρησκεία, ὅπως ὅλες οἱ ἄλλες θρησκεῖες. Καὶ ἀκόμη μνημονεύεται ἡμέρας καὶ νυκτὸς ὡς ὀρθοτομῶν τὸν λόγον τῆς ἀληθείας…
ü Στὴν 6η Παγκόσμια Συνάντηση Θρησκείας καὶ Εἰρήνης στὶς 4/11/1994 δηλώνει: «Ἐμεῖς οἱ θρησκευτικοὶ ἡγέτες πρέπει νὰ φέρουμε στὸ προσκήνιο τὶς πνευματικὲς ἀρχὲς τοῦ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, τῆς ἀδελφωσύνης καὶ τῆς εἰρήνης. Ἀλλὰ γιὰ νὰ τὸ πετύχουμε αὐτὸ πρέπει νὰ εἴμαστε ἑνωμένοι στὸ πνεῦμα τοῦ ἑνὸς Θεοῦ…Ρωμαιοκοθολικοὶ, καὶ Ὀρθόδοξοι, Προτεστάνται καὶ Ἑβραῖοι, Μουσουλμάνοι καὶ Ἰνδοί, Βουδισταί…». (Ἐπίσκεψις ἀρ. 494, σελ. 23, Γενεύη 1994).
ü Πιστεύει καὶ κηρύττει ὅτι τὸ
ü Ὀνομάζει“εὐλογημένη” καὶ
ü Πιστεύει καὶ κηρύττει τὴν βα
Τί είπε όμως ο χριστός όμως στην συνέχει της αρχιερατικής Του προσευχής: «ἐγώ σε ἐδόξασα ἐπὶ
0 comments